Your browser doesn't support javascript.
loading
Machine-Learning-Based Detection of Craving for Gaming Using Multimodal Physiological Signals: Validation of Test-Retest Reliability for Practical Use.
Kim, Hodam; Kim, Laehyun; Im, Chang-Hwan.
Afiliación
  • Kim H; Department of Biomedical Engineering, Hanyang University, Seoul 04763, Korea.
  • Kim L; Center for Bionics, Korea Institute of Science and Technology, Seoul 02792, Korea.
  • Im CH; Department of Biomedical Engineering, Hanyang University, Seoul 04763, Korea. ich@hanyang.ac.kr.
Sensors (Basel) ; 19(16)2019 Aug 09.
Article en En | MEDLINE | ID: mdl-31395802

Texto completo: 1 Colección: 01-internacional Base de datos: MEDLINE Asunto principal: Conducta Adictiva / Ansia / Aprendizaje Automático Tipo de estudio: Diagnostic_studies / Prognostic_studies / Risk_factors_studies Límite: Adult / Humans / Male Idioma: En Revista: Sensors (Basel) Año: 2019 Tipo del documento: Article

Texto completo: 1 Colección: 01-internacional Base de datos: MEDLINE Asunto principal: Conducta Adictiva / Ansia / Aprendizaje Automático Tipo de estudio: Diagnostic_studies / Prognostic_studies / Risk_factors_studies Límite: Adult / Humans / Male Idioma: En Revista: Sensors (Basel) Año: 2019 Tipo del documento: Article