Your browser doesn't support javascript.
loading
Visualization, Self-Efficacy, and Locus of Control in a Virtual Reality Biofeedback Video Game for Anxiety Regulation.
Weerdmeester, Joanneke; van Rooij, Marieke M J W; Granic, Isabela.
Afiliación
  • Weerdmeester J; Orthopedagogics: Family and Behaviour, Faculty of Social Sciences, Radboud University, Nijmegen, Netherlands.
  • van Rooij MMJW; Research Support Office, Faculty of Behavioural, Management and Social Sciences, University of Twente, Enschede, Netherlands.
  • Granic I; Health, Aging & Society, Faculty of Social Sciences, McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada.
Cyberpsychol Behav Soc Netw ; 25(6): 360-368, 2022 Jun.
Article en En | MEDLINE | ID: mdl-35612469

Texto completo: 1 Colección: 01-internacional Base de datos: MEDLINE Asunto principal: Juegos de Video / Realidad Virtual Tipo de estudio: Clinical_trials Límite: Humans Idioma: En Revista: Cyberpsychol Behav Soc Netw Asunto de la revista: CIENCIAS DO COMPORTAMENTO / PSICOLOGIA Año: 2022 Tipo del documento: Article País de afiliación: Países Bajos Pais de publicación: Estados Unidos

Texto completo: 1 Colección: 01-internacional Base de datos: MEDLINE Asunto principal: Juegos de Video / Realidad Virtual Tipo de estudio: Clinical_trials Límite: Humans Idioma: En Revista: Cyberpsychol Behav Soc Netw Asunto de la revista: CIENCIAS DO COMPORTAMENTO / PSICOLOGIA Año: 2022 Tipo del documento: Article País de afiliación: Países Bajos Pais de publicación: Estados Unidos