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Exploiting the "video game craze": A case study of the tobacco industry's use of video games as a marketing tool.
McDaniel, Patricia A; Forsyth, Susan R.
Affiliation
  • McDaniel PA; Department of Social and Behavioral Sciences, School of Nursing, University of California, San Francisco, San Francisco, California, United States of America.
  • Forsyth SR; Department of Social and Behavioral Sciences, School of Nursing, University of California, San Francisco, San Francisco, California, United States of America.
PLoS One ; 14(7): e0220407, 2019.
Article de En | MEDLINE | ID: mdl-31344096

Texte intégral: 1 Collection: 01-internacional Base de données: MEDLINE Sujet principal: Jeux vidéo / Industrie du tabac / 332 / Marketing / Produits du tabac Limites: Adolescent / Adult / Humans Langue: En Journal: PLoS One Sujet du journal: CIENCIA / MEDICINA Année: 2019 Type de document: Article Pays d'affiliation: États-Unis d'Amérique Pays de publication: États-Unis d'Amérique

Texte intégral: 1 Collection: 01-internacional Base de données: MEDLINE Sujet principal: Jeux vidéo / Industrie du tabac / 332 / Marketing / Produits du tabac Limites: Adolescent / Adult / Humans Langue: En Journal: PLoS One Sujet du journal: CIENCIA / MEDICINA Année: 2019 Type de document: Article Pays d'affiliation: États-Unis d'Amérique Pays de publication: États-Unis d'Amérique