Your browser doesn't support javascript.
loading
Gamification and Microlearning for Engagement With Quality Improvement (GAMEQI): A Bundled Digital Intervention for the Prevention of Central Line-Associated Bloodstream Infection.
Orwoll, Benjamin; Diane, Shelley; Henry, Duncan; Tsang, Lisa; Chu, Kristin; Meer, Carrie; Hartman, Kevin; Roy-Burman, Arup.
Afiliação
  • Orwoll B; 1 University of California San Francisco, CA.
  • Diane S; 2 Oregon Health and Science University, Portland, OR.
  • Henry D; 3 UCSF Benioff Children's Hospital, San Francisco, CA.
  • Tsang L; 1 University of California San Francisco, CA.
  • Chu K; 3 UCSF Benioff Children's Hospital, San Francisco, CA.
  • Meer C; 1 University of California San Francisco, CA.
  • Hartman K; 4 UCSF Medical Center, San Francisco, CA.
  • Roy-Burman A; 1 University of California San Francisco, CA.
Am J Med Qual ; 33(1): 21-29, 2018.
Article em En | MEDLINE | ID: mdl-28482161

Texto completo: 1 Coleções: 01-internacional Base de dados: MEDLINE Assunto principal: Bacteriemia / Infecções Relacionadas a Cateter / Melhoria de Qualidade / Aplicativos Móveis / Capacitação em Serviço / Recursos Humanos de Enfermagem Hospitalar Tipo de estudo: Guideline / Observational_studies / Risk_factors_studies Limite: Humans Idioma: En Ano de publicação: 2018 Tipo de documento: Article

Texto completo: 1 Coleções: 01-internacional Base de dados: MEDLINE Assunto principal: Bacteriemia / Infecções Relacionadas a Cateter / Melhoria de Qualidade / Aplicativos Móveis / Capacitação em Serviço / Recursos Humanos de Enfermagem Hospitalar Tipo de estudo: Guideline / Observational_studies / Risk_factors_studies Limite: Humans Idioma: En Ano de publicação: 2018 Tipo de documento: Article